Menu Close

Informacija lengvai suprantama kalba

  • Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba.
  • Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms,
    kuriems yra sunku suprasti įprastus tekstus.
    Lengvai suprantama kalba padeda jiems
    sužinoti naujos informacijos.
  • Jeigu norite apie tai perskaityti, spauskite ant mėlynos nuorodos:
    https://www.inclusion-europe.eu/easy-to-read/
 

KAS YRA ANYKŠČIŲ RAJONO PSICHIKOS SVEIKATOS CENTRAS CENTRAS?

 

  • Anykščių rajono psichikos sveikatos centrą
    šiame tekste vadinsime Centru.
  • Centro tikslas padėti žmonėms jaustis geriau.
  • Čia dirba specialistai, kurie rūpinasi jūsų mintimis ir jausmais.
  • Mes padedame, kai jums liūdna, baisu arba sunku susitvarkyti su kasdienybe.
 

KAS DIRBA MŪSŲ CENTRE?

 

Mūsų centre dirba komanda. Kiekvienas darbuotojas padeda skirtingai:
  • Gydytojas psichiatras – jis išklauso jus ir, jei reikia, paskiria vaistų.
  • Psichologas – su juo galite pasikalbėti apie tai, kas jus gąsdina ar liūdina.
  • Socialinis darbuotojas – jis padeda spręsti problemas namuose ar darbe.
  • Slaugytojas – jis padeda vykdyti gydytojo nurodymus.
 

KADA GALITE Į MUS KREIPTIS?

 

Kreipkitės, jei:
  • Jaučiatės labai liūdnas ir niekas nedžiugina.
  • Jaučiate didelę baimę ar nerimą.
  • Blogai miegate dėl sunkių minčių.
  • Jums sunku bendrauti su kitais žmonėmis.
 

KAIP MES PADEDAME?

 

  • Mes kalbamės. Jūs galite papasakoti, kaip jaučiatės.
  • Mes saugome paslaptis. Tai, ką pasakysite specialistui, liks tarp jūsų.
  • Mes ieškome sprendimų. Kartu nuspręsime, koks gydymas jums tinka labiausiai.
 

KADA CENTRAS DIRBA?

 

  • Pirmadienį nuo 7 iki 17 valandos
  • Antradienį nuo 7 iki 17 valandos
  • Trečiadienį nuo iki 17 valandos
  • Ketvirtadienį nuo 7 iki 17 valandos
  • Penktadienį nuo 7 iki 15:45 valandos
 

JEIGU JUMS REIKIA PAGALBOS JŪS GALITE:

 

PASKAMBINTI TELEFONU 

0 381 56704

Atsiųsti elektroninį laišką anyksciu.rpsc@res.lt

Ateiti į CENTRĄ

Adresas – V. Kudirkos g. 1, Anykščiai

 

SVARBI INFORMACIJA:

 

  • Mūsų paslaugos yra nemokamos (jei esate draustas sveikatos draudimu).
  • Jums nereikia siuntimo iš šeimos gydytojo. Galite užsiregistruoti patys.
Iliustracijų šaltiniai:

–  © European Easyto-Read Logo: Inclusion Europe. https://www.inclusion-europe.eu/easy-to-read/
–  https://www.arasaac.org/

 

KAIP PASIRUOŠTI EKSTREMALIAI SITUACIJAI

 

KAIP PASIRUOŠTI EKSTREMALIAI SITUACIJAI

https://lt72.lt/wp-content/uploads/2023/02/Ar-jus-esate-pasiruose.-VertintasMB.pdf